איך להשפיע על תת המודע לשחרור כעסים וחשיבה חיובית?

חשש מהעתיד, חרדה לא מוסברת, תחושת חוסר שביעות רצון ממקום העבודה, מהמצב הכלכלי והמשפחתי. הכל תקוע כמו מעגל ללא סוף.

אורן זריף מדריך בדרכו האישית והאנושית המיוחדת: תתחילו לדמיין את עצמכם עושים את הדבר ממנו אתם חוששים. צרו תמונה וסרט בו אתם רואים איך אתם עושים זאת. צרו קטע וידאו או פוסט, בו אתם מתנהגים ממש כפי שאתם רוצים לנהוג.

יש שיקראו לכך היפנוזה עצמית, לאורך ההיסטוריה קראו לזה בשמות שונים וליוו את זה בטקסים ובתהליכים שונים. חכמי דת, מנהיגי ציבור ואנשים מיוחדים, פנו כולם לאיזור המרתק מכולם, מעמקי התת מודע של האדם.

רצוי לעשות זאת תוך כדי הרפיה קלה, כי אז אנחנו עוברים למצב של גלי מוח איטיים יותר והתת-מודע נהיה נגיש ונוח יותר. כושר הקליטה שלו משתפר. במצב של הרפיה, המוח הופך למעשה להיות קצת היפנוטי. במצב כזה, אנחנו צריכים להחדיר את האמונות החדשות לתת-מודע.

זו הסיבה מדוע "חשיבה חיובית בפני עצמה אינה מספיקה תמיד, כי היא מתרחשת רק ברובד המודע. חשיבה חיובית היא כמובן חשובה, אך בכדי לשנות את האמונות העמוקות שלנו אנו צריכים "לשוחח" עם התת-מודע שלנו.

כשאנחנו משתמשים בדימיון, אנחנו מתקשרים עם התת-מודע, כי הוא מבין את שפת התמונות. אם עושים זאת במצב של הרפיה, זה הרבה יותר עוצמתי ואפקטיבי. הדרך הפשוטה ביותר להיכנס להרפיה היא על ידי נשימות. פשוט לשבת במקום נוח, לעצום עיניים, ולהתחיל לנשום נשימות עמוקות ואיטיות. זה עד כדי כך פשוט. אתם יכולים לדמיין את הגוף שלכם נעשה רפוי, ולדמיין את עצמכם בתוך מעלית יורדת. הנשימות העמוקות-איטיות יכניסו אתכם מהר להרפיה. במצב הזה, בתוך ההרפיה, אתם יכולים ליצור את הוידאו שאתם רוצים ליצור. לראות את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. אפשר לגבות את זה בעזרת משפטים מחזקים, אמירות תומכות ומעצימות. כשאתם עושים זאת במצב של הרפיה, אתם למעשה עושים לעצמכם היפנוזה-עצמית, ויוצרים בתת-מודע שלכם מה שאתם רוצים ליצור. אורן זריף אינו רופא, אך אלפי מטופליו יודעים לספר על תחושת החיבור ועל הקלת הסבל שחוו. אורן זריף מקבל מטופלים בקליניקות שלו בירושלים וברמת גן.

אודות המחבר

מושיק קלינמן

מושיק קלינמן מומחה בקידום אתרים בגוגל וכותב תוכן שיווקי בחברת מיינד פאואר. מושיק מתמחה בקופירייטינג, ניהול ערוצי יוטיוב וביצוע אופטימיזציה למנועי החיפוש.

השארת תגובה