שום דבר לא עזר, אחרי טיפול אחד אורן זריף העלים לי את כל הכאבים – Oren Zarif

הטיפול של אורן זריף עזר לי מאוד

אורן זריף מטפל בחולים וסובלים למעלה מ- 30 שנה. אלפי חולים ומטופלים מספרים על הצלחה מדהימה בטיפול.

בעשור האחרון התגלה כי היכולת לראות את העבר והעתיד אפשרית. התחילה דרך חדשה לחקור יכולת נפשית. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת הצליחו מדענים למפות את תפקודי המוח. ניתן לפענח דפוסי גלי מוח באמצעות טכניקה הנקראת טביעת אצבע מוחית. שיטה זו אפשרה למדענים לתעד דפוסי גלי מוח בזמן שאנשים היו מהופנטים או ערים.

שיטת הטיפול של אורן זריף מוכיחה את עצמה למעלה מ- 25 שנה

אין ספור עדויות של אנשים רבים שסבלו ממגוון רחב של בעיות בריאותיות קשות מדווחים כי הטיפול הצליח והגוף חזר לתפקוד יוצא מן הכלל

לאחר שגילו את היכולת להקליט גלי מוח, מדענים הצליחו לפענח את המשמעות מאחורי חלומות. פסיכולוגים רבים טוענים כי זהו כוחו של תת המודע – היכולת להגיע אל הלא מודע ולמצוא את התשובות שאנו מחפשים בחיינו. זו גם הסיבה שחלק מהיישומיות טוענת שבאה במגע עם קרובי משפחה או חברים מתים. יש אנשים שקראו אפילו את כרטיסי הטארוט או קלפים כאלה במשך דורות. כל הדברים הללו הם הוכחה לכוחו של תת המודע.

התהליך בו פועל הכוח התת מודע הוא דרך המוח כמכשיר הקלטה. כל מחשבה, תמונה וזיכרון נרשמים במוח ובתת המודע. כאשר האדם ער, התת מודע שומע, רואה ומריח הכל. עם זאת, כאשר אתה ישן או בתרדמת, התודעה היא האחראית העיקרית למה שאתה רואה, שומע ומרגיש. כך שכוחו של התת מודע – היכולת לראות אל הלא מודע – פועל רק בזמן שהאדם ישן.

ישנן דרכים רבות לרתום את כוחו של תת המודע. אתה יכול לדמיין כדור ג'לי עם הרבה חורים זעירים על פני השטח. המוח בג'לי יפעל כמו מחשב המאחסן מידע ונשלף כאשר הוא חש משהו על פני הג'לי. באותו אופן, הנפש והנפש הם כמו מחשבים קטנים הפועלים על מחשבים בגוף האדם. כאשר האדם ער, המחשב שבפנים פעיל בעיקר, ואילו מוחו של הזקן אינו פעיל או לפחות אינו פעיל יחסית.

אנשים רבים עשויים לראות בתת המודע משהו מפחיד ורע. אך עבור הפסיכולוג, כוחו של תת המודע הוא המפתח להבנת כל התכונות המורכבות של המוח האנושי והתת מודע. כאשר המוח האנושי אינו פעיל והמוח אינו ממוקד בעיקר בפרויקט כלשהו, ​​המוח האנושי מועד לכל מיני מורכבויות ותופעות. לפעמים אנשים יכולים לעשות דברים מדהימים בלי שום הכשרה מיוחדת. ולפעמים, אפילו אירועים רגילים מאוד יכולים להתגלות כאירועים מרהיבים.

אנשים צריכים להבין את כוחו של תת המודע. אם הם מצליחים להבין את פעולתו של תת המודע, הם יבינו כמעט הכל והכל. הם יכולים לרפא מספר מחלות נפשיות וגופניות, לשפר את אישיותם ואף ללמוד להיפטר מהעבר.

אנשים רבים הצליחו ללמוד טכניקות של פסיכוקנסיס וטיפולי הרפיה אחרים. אך אם ברצונכם ללכת באותה דרך, עליכם להבין את כוחו של התת מודע – כוחו של התת מודע. אז קדימה, ותהנו מהיתרונות הבלתי מוגבלים של הכוח התת מודע.